Kurczak w cieście kokosowym


Z tym cudnym przepisem zapoznała mnie moja kochana siostra, Wy tez powinniście tego spróbować :)

Składniki :


1 szklanka mleka
1 szklanka mąki pszennej
2 jajka
2 łyżeczki proszku do pieczenia
3 łyżki cukru
szczypta soli
80 g wiórków kokosowych
2 podwójne  piersi z kurczaka, pokrojone w kostkę
olej roślinny do smażenia

Z mleka, mąki, jajek, proszku do pieczenia, cukru i soli robimy gładkie ciasto. Dodajemy wiórki i dokładnie mieszamy.

W głębokim naczyniu rozgrzewamy olej. Kawałki kurczaka maczamy w cieście i delikatnie nakładamy łyżką na gorący, głęboki tłuszcz. Smażymy z obu stron na złoty kolor.

Kurczaka podajemy z ryżem i sosem słodko kwaśnym.


6 komentarzy:

  1. Jejku szukałam tego przepisu od dawna. Zdecydowanie zagości na moim stole w przyszłym tygodniu. Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  2. pirzepis wypróbuje, ale już czuje ze go zmodyfikuje, bez proszku do pieczenia i mleczko kokosowe :)
    Nie wiem co z tego wyjdzie ale na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłem, bardzo dobre ale następnym razem dodam więcej wiórków :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypróbowane, dziękuję za pyszny przepis :) Nie mogłam się powstrzymać przed dodaniem większej ilości wiórków do ciasta :)

    OdpowiedzUsuń